Napoli-Beşiktaş maçı hakkında her şey

Sabah saatlerinde özel tasarım uçağıyla Napoli'ye giden Beşiktaş, akşam saatlerinde ise San Paolo Stadı'nda son çalışmasını yaparak maç saatini beklemeye başladı.

Sabah saatlerinde Nevzat Demir Tesisleri'nde toplanan siyah-beyazlı futbolcular ve teknik heyet, yeni giyim sponsoru Brooks Brothers'ın hazırladığı kıyafetlerle tesislerden ayrıldılar.

Beşiktaş uçağı

Napoli'ye gitmek için Sabiha Gökçen Havaalanı'na gelen siyah-beyazlı futbolcuları burada Başkan Fikret Orman ve yönetim kurulu üyeleri ile Türk Hava Yolları'nın Beşiktaş'a tahsis ettiği siyah-beyaz uçak karşıladı. Burada konuşan Orman "Beşiktaş’ın marka değerine çok önem veriyoruz. Bize katkı sağlayacak markalarla çalışmaya özen gösteriyoruz. Türk Hava Yolları ile üç yıllık bir anlaşma yapıyoruz. Bütün deplasmanlara Beşiktaş armalı uçağımızla gideceğiz. Armamızı taşıyan uçak ile Napoli'ye gideceğiz ve bizi Napoli'de armamızı taşıyan otobüsümüz karşılayacak" dedi.

Selfie sırası

Fikret Orman'ın konuşmasının ardından ise tüm futbolcular uçakla hatıra fotoğrafı çekilmek için sıraya girdi.

Taraftarlar Roma'da

Beşiktaş'ın Napoli'ye doğru yola çıktığı saatlerde siyah-beyazlı taraftarlar ise Roma sokaklarını arşınlıyordu. Maç günü Napoli'ye gidecek olan taraftarlar, maç güününe kadar Roma'da tarihi ve turistik yerleri gezecek.

Napoli'de buluşma noktası

Beşiktaş Kulübü de bir açıklama yayınlayarak siyah-beyazlı taraftarların Napoli'de toplanmaları gereken yeri açıkladı. Açıklama şu şekilde: UEFA Şampiyonlar Ligi'nde Napoli ile yarın oynayacağımız mücadeleyi, stadyumda izleyecek olan taraftarlarımız için dün yaptığımız açıklamaya ek olarak, buluşma noktası olan Stazione Marittima Limanı'nda taraftarlarımızın müsabakadan 4 saat önce bulunmaları gerekmektedir.

"Quaresma ve Talisca iyi frikik kullanıyor"

Napoli Teknik Direktörü Sarri, Beşiktaş karşılaşması öncesi basın toplantısı düzenledi. Başarılı teknik adam "İstekli, parlayacak, hata yapmayacak bir Napoli bekliyorum. Henüz maç kaybetmeyen güçlü bir takımla karşılaşacağız. Aynı maç içinde 4-3-3 de oynadık, 4-3-2-1 de oynadık, 4-2-3-1 de oynadık. Formasyon önemli değil, futbolumuzu oynamalıyız. Napoli'deki en zor zamanlarım değil. Daha zor zamanlar geçirdim" dedi.

Sarri'den sonra söz alan kaleci Pepe Reina ise "defans bizim için çok önemli. Bütün bir takım olarak bunu yapmaya çalışıyoruz. Quaresma ve Talisca ikisi de çok iyi oyuncular. İyi frikik kullanıyorlar. İkinise de dikkat edeceğim" diye konuştu.

Basın toplantısından sonra ise Napoli'nin antrenmanı başladı. Antrenman öncesi en çok merak edilen konu ise Hamsik'in durumuydu. Hamsik, takımla çalışmaya katıldı.

Güneş: Sürpriz yapabiliriz

Türkiye Saati ile 20:00'de ise bu kez Şenol Güneş ve Gökhan İnler basın mensuplarının karşısına geçtiler. Şenol Güneş, "Napoli grupta favori olan takımlardan bir tanesi. 6 puanla avantajlı. Güçlü bir takım, pozitif futbol oynuyor. Bizim için puan maçı olduğu kadar, bir test maçı da olacak. Napoli maçlarında ne yapabileceğimizi göreceğiz. Oyuncu kadrosu yarın belli olacak. Gökhan İnler bizim için önemli bir oyuncu. Şu anda iyi seviyede" dedi.

Şu anda kendini İstanbul'da hissettiğini ifade eden Güneş, "Gelirken de trafiğe takıldım. Bir değişiklik yok. Sezon başından bu yana oynayacağımız en güçlü takımla oynayacağız. Zor maç. Ne olursa olsun, iyi sonuçla ayrılmak istiyoruz. Gökhan İnler'in ayağındaki sakatlık Akhisar maçında oldu. Daha sonra oynadı, ama ağrılı oynadı. Gökhan İnler'in zaman zaman ağrısı olacak ama, azaldı ağrısı. Tecrübeli bir oyuncu. Görev alırsa en iyisini yapacaktır" dedi.

Benfica ve Dinamo Kiev maçlarında oyun olarak geri değildik diyen deneyimli teknik adam, "Kazanabileceğimiz maçlardan 1 puanla ayrıldık. Kaybettiğimiz zaman bile futbol adına doğru işleri yapıyorsak bizim için sevindirici. Sezon başından beri karşılacağımız en iyi takımla oynayacağız. Kim daha iyi olur, onu yarın göreceğiz. Napoli'nin forvetinde Milik yok ama Gabbiadini de gayet iyi oyuncu. Hücum yönünden kaliteli isimlere sahipler. Belki zaman zaman zorlanacağız, belki diğer maçlarımıza göre farklı formatlar ortaya çıkacak. Tedbirlerimiz fazla olacak" ifadelerini kullandı.

"Korkmuyoruz, kimse merak etmesin"

Gol atamayan Aboubakar ile ilgili Güneş, "Aboubakar gol atmadı, yarını bekledi belki de. Aboubakar'ın atmadığı golleri atmasını bekleyeceğiz. Korkmuyoruz, kimse merak etmesin. Futbol keyif alınan bir oyundur, yarın da keyif almaya çalışacağız. Trabzonspor ile Inter'i yenerek sürpriz yapmıştık. Yarın da favori takım olan Napoli'ye karşı aynısını yapabiliriz. Şu anda mağlubiyetimiz yok, ama galibiyetimiz de yok" sözleriyle açıklamalarını tamamladı.

Toplantıda Gökhan İnler şunları söyledi:

"Napoli'ye döndüğüm için mutluyum. Napoli grubun favorisi. Napoli için baskı olacak, son 2 maçı kaybettiler. Bu atmosferde maça iyi başlamak lazım. Napoli ile güzel işler yaptığımı düşünüyorum. Buraya yenmeye geldik. Elimizden geleni yapmamız lazım."

Bir muhabirin "Seni korkmuş gördüm" şeklindeki imalı sorusuna "Sen de titriyorsun" diye yanıt verdi.